8 juni 2012

Depend 2028 Heather Pink

Jag erkänner - detta är mitt allra första hololack. Det har inte blivit av tidigare, jag har alltid köpt andra lack. Nu var ju detta lack mycket lättåtkomligt, så det och tre till fick följa med matkassarna hem igår. Heather Pink är ett dammigt, kallt gammelrosa lack med lite drag åt lila. Jag gillar färgen, den passar mig. Lacket är ganska tunt och lite rinnigt, men lätt att applicera. Här har jag tre, ganska tunna lager och det är inte helt opakt. Eftersom att jag aldrigt provat något hololack, eller knappt sett något i verkligheten, så har jag lite svårt att bedöma hur holografiskt det är. Bedömningen lämnar jag alltså över till dig. Jag är trogen läsare av Skimmerskuggans och Sminkan & Emmas bloggar, och de bjuder på holo varje fredag.


Solsken:


Molnigt:

Inomhus vid fönster:

Solsken:

5 kommentarer:

  1. Oj så fint! Detta måste jag också lyckas hitta :)

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina bilder! Kul att höra att du läser oss också! Alltid roligt att "träffa" en läsare!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du också hakat på holofredag! Tycker lacket ser jättefint ut, verkar vara bra holoeffekt också. Har inte testat mitt än, men jag jobbar mig igenom dem sakta men säkert:)

    SvaraRadera
  4. *fniss* Det är det enda hololack jag äger, inköpt på Kvantum i Piteå häromdagen...:) Har bara testat ett tunt lager ovanpå Isadoras Dazzling Ocean, och det blev riktigt läckert måste jag säga.

    SvaraRadera